Предмет на дейност:
Счетоводство и бизнес консултации.
1. Счетоводна обработка на документи-фактури покупки, продажби, банкови документи и всички документи, свързани с определяне на приходите и разходите на фирмата.
2. Месечно отчитане на ДДС-дневници, декларации, VIES декларации.
3. Съставяне на трудови договори, длъжностни характеристики, ведомост за заплати, граждански договори, платежни нареждания на осигуровки на персонала на фирмата.
4. Съставяне на междинни отчети, съставяне и подпис на годишен отчет за дейността.
5. Консултации по въпроси , свързани с бизнес, финансово и данъчно планиране на дейността.
6. Представителство и защита на фирмата пред контролните органи-НАП, НОИ, при проверки, свързани с данъчни и осигурителни задължения.
Месечна цена-в зависимост от обем документация, назначен персонал, сложността на дейността и специфични изисквания на клиента, считано от дата на влизане в сила на Договора. Цената се определя след предварителен разговор.
Фирмата е добавена на: 10.01.2012 г. Последно обновена на: 18.01.2012 г. в 10:29 ч.